Smartcoco

Punca rezeki itu 9/10 datangnya dari perniagaan.

S : Eleh, cakap pasal perniagaan. Ko pun makan gaji!

M : Takla 100% makan gaji. Sekurang-kurangnya jadi juga pengedar produk smartcoco. Yang ko cakap banyak, apa pula sumbangan ko pada umat Islam?

S : Err.. err.. smartcoco tu natang ape?

M : Cakap macam pandai je, ko bace sendiri jer kat testimoni smartcoco. Kecek banyok la!

Entah mengapa pula minat dengan produk smartcoco. Antaranya ialah rasanya memang sedap. Dan satu lagi, memang ada gingko biloba, antara bahan yang menyebabkan mengantuk sebab sedang optimumkan fungsi otak.

InsyaAllah, masih mencari murid yang terlalu aktif (hyper) untuk menjadi testimoni seterusnya. Memang banyak calon di kelas-kelas hujung. Apa salahnya mencuba kepada anak murid sendiri.

Emm, saya sudah ada calonnya! Tunggu!

Dret…! SMS berbunyi. “saya nak sekotak lagi”. Pelanggan dari Bukit Kalam memesan buat kali kedua dalam tempoh dua minggu. Alhamdulillah! Tinggal 6 kotak lagi!

3 Comments (+add yours?)

  1. Ustaz Nor Amin
    Jan 19, 2010 @ 12:04:17

    salam ziarah sini, jom tukar2 link dengan saya, saya akan masukkan link anda dalam mega link saya

    Reply

Leave a Reply

